M-TRUST CO.,LTD. Corporate
M-TRUST CO.,LTD.
Our passion is to nurture branding, enhance the user experience and improve the world.
Our core principle as a creative production is "life is good".
ブランドを、ユーザーの生活を、世界をよりよくするために。
私たちはLife is good.の理念を掲げる
クリエイティブプロダクションです。
01
Half of our planning is setting appropriate targets. Our goals are varied according to the project and include quantitative KPI, expansion of knowledge, and internal diffusion of slogans.
私たちの「企画」の半分は適切な目的設定にあります。数値化できるKPIや、認知拡大、スローガンの社内浸透など案件によってゴールは様々です。
02
We use "designs that convey information" as a communications tool. The design includes what is to be conveyed and to whom. The designs, which are the means of communication, take on various formats according to the objectives.
コミュニケーションツールとしての「伝わるデザイン」。「何を」「誰に」伝えるかまで含めデザインします。目的により手段であるデザインは様々に形を変えます。
03
Designs that include the use of direction and performance serve as Web-based expression. We use vision to extend sensation to include touch and a feeling of air. It is an implementation that conveys information on a deeper level.
演出やパフォーマンスによりデザインはWEB表現となります。視覚を通して「手触り」「空気感」まで感じさせる。より深く「伝える」ための実装です。
04
We start by setting appropriate goals and adopting a suitable approach, and build a system that is right for both users and managers. The right tool must be used for the right job.
適切な目的設定・適切なアプローチからスタートし、ユーザー・管理者にとって適切なシステム構築を行います。耳かきしたいのに柄杓ではダメですよね?